Wachten op Schiphol - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Wendy en Milou - WaarBenJij.nu Wachten op Schiphol - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Wendy en Milou - WaarBenJij.nu

Wachten op Schiphol

Blijf op de hoogte en volg Wendy en Milou

07 September 2012 | Nederland, Schiphol

Hallo allemaal,

Daar zitten we dan, met zijn tweeën op Schiphol in Lounge 3, weggebracht en uitgezwaaid door de heit en mem van Wendy :) Nu gratis wifi om een leuke foto te plaatsen.
De komende 2 maanden PROBEREN wij jullie via deze site op de hoogte te houden van alles wat wij meemaken in Ghana. We zeggen proberen, want internet in de rimboe hebben ze waarschijnlijk niet!

Vandaag vliegen we via Londen naar Accra waar ons avontuur gaat beginnen. Nu lijkt het allemaal nog zo gek, vanavond zijn we in Afrika! We hebben er zin in en gaan ervan genieten.
Veel leesplezier en tot snel.

Liefs Wendy en Milou

• 07 September 2012 - 10:19

Karin:

He Lieve Milou (& Wendy)!

Wat spannend allemaal zeg! Ik krijg mijn eigen kriebels al weer helemaal terug als ik denk aan dat schiphol moment. Heel gaaf en dubbel en gek en fantastisch! Haha.
    Wat een indrukken gaan jullie vast en zeker op doen! Ik hoop dat we af en toe wat van jullie horen maar hoop vooral dat jullie zoveel mee gaan maken en ervaringen op gaan doen! Een verhaaltje tussendoor is leuk maar anders horen we dat wel als jullie weer terug zijn!
    Heel veel plezier gewenst op jullie avontuur!

xx Karin

• 07 September 2012 - 10:23

Jerrit:

Heel veel plezier dames!
    Xx Jerrit

• 07 September 2012 - 10:31

Metta:

Hee lieve meiden,

Het gaat echt gebeuren nu! Heel veel succes en vooral plezier in Ghana. Geniet van alle indrukken, want de tijd vliegt voorbij! Ga nog snel even een achterlijk grote bom suiker wegtikken bij de Starbucks bij wijze van afscheid van de westerse luxe en dan een hele goede reis gewenst. Gezellig dat jullie nog even langswippen op Britse bodem en vast even oefenen voor het volgende bezoekje aan Oxford ;)

xx Metta

• 07 September 2012 - 12:02

Opa En Else:

Lieve Milou en Wendy,
    We wensen jullie een goede vlucht, behouden aankomst en veel succes en ook plezier natuurlijk in Ghana.
    Liefs van opa en Else

• 07 September 2012 - 12:49

Jantje Lolkema:

Wens jullie een mooie tijd toe en veel plezier.Geniet van het mooie land.

• 07 September 2012 - 14:16

Sanneke :

Hey lieve vriendinnetjes!

Ik kijk nu al uit naar jullie volgende reisverslag ;) Ben zo benieuwd hoe het allemaal zal gaan!
    Heel veel plezier en goed op elkaar passen!:):)

Dikke knuf, xxx

• 07 September 2012 - 15:31

Julia:

Ik heb me meteen aangemeld voor de mailinglist, dan ben ik er als de kippen bij als jullie weer een berichtje plaatsen :) Hele goeie reis, al zijn jullie nu al high in the sky en enjoy enjoy! Xx

• 09 September 2012 - 10:04

Heit & Mem :

Goede morgen Wendy & Milou

Wendy van harte gefeliciteerd met je 24e verjaardag vanuit het zonnige Bitgum
    ik hoop dat je een leuke bijzondere verjaardag viert met Milou.
    want dat overkomt je niet elk jaar om je verjaardag in Ghana te vieren.
    verders wensen wij jullie een te gek verblijf daar geniet ervan en pas heel goed opelkaar.
    tot horens leafs heit en mem.

• 09 September 2012 - 12:30

Omke Theo En Tante Anneke En Kids:

Hallo Wendy

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.Tante kreeg het adres van je moeder we gaan je nu zeker volgen.We wensen je daar veel plezier de komende tijd en we schrijven wel weer eens een berichtje.

Groet Omke en Tante

• 12 September 2012 - 12:16

Ina&lolke Jan:

Hallo Wendy,

Geweldig dat je deze stage in het buitenland gaat doen. Een hele belevenis en ervaring rijker!!
    We wensen jou en je reisgenoot Milou een hele fijne en leerzame tijd toe. Geniet ervan.
    Pas goed op elkaar en tot horens. Zijn erg benieuwd naar jullie belevenissen.

Groetjes.......